3 km, 20 minuter

PC varnade lite för att ge mig ut att springa. Det finns en massa lösa hundar, som kan springa efter dig och hugga i vaderna. Så det var med viss försiktighet jag gav mig ut efter jobbet idag på en liten nätt runda jag ritat ut mig på nätet. Springa för komplicerat i mörkret i en okänd stad är väl inte helt klokt. Jag har en reflexväst med mig, men den glömde jag att ta på, sorry. Nåväl, det var upplyst hela vägen och de få hundar jag såg var måttligt intresserad av 117 kg Svenskt fläskkött. Det gick inte fort, men jag gjorde det.

Första kundmötet idag, kändes väldigt bra. Svenskarna är på plats, gemensamt möte i morgon, nu börjar det...

Dagens prisindex:
Lunch, två rätter: 24 SEK
Middag på hotellet, inkl kaffe: 72 SEK

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kungsleden 2016: Jakten på tält

Tanzania 2018/1: På menyn - Fläsk och fisk

Viktigt meddelande! Byte av plattform och adress!