Nöjd och glad...

...över att ha testat på att jobba utomlands.

...över att ha utvecklats i språk, ledarskap och tekniskt kunnande.

...över att Lotti och Manfred kom hit i maj och vi fick två härliga dagar i ett soligt Warszawa.

...över att jag inte fallit i fällan att dricka öl varenda kväll trots att priserna inbjudit till det.

...över att jag gick och såg Tori Amos i kongressalen.

...över att jag tog tåget till Berlin för att fira pappas födelsedag i Harz.

...över att jag (även om vågen visar annorlunda) hållit igång träningen hyfsat och ätit nyttigt.

...över att familjen lät mig göra detta.

...över att CJ kom ner och vår resa till Krakow/Auschwitz.

...över de vänner på tryckeriet jag fått.

...över hur bra det funkat att bo ensam.

...över alla härliga hälsningar på alla tänkbara medier på min födelsedag i exil.

...över att mina kollegor och medarbetare på plats i Polen faktiskt verkar uppriktigt ledsna över att jag slutar.

...över det stöd och den optimism jag får från alla er.

Med andra ord, oavsett vad som händer i morgon har jag massor av härliga minnen från denna tid att njuta av. Det tänker jag göra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kungsleden 2016: Jakten på tält

Tanzania 2018/1: På menyn - Fläsk och fisk

Viktigt meddelande! Byte av plattform och adress!