Det fascinerar lite...

...att de som på något sätt "orkestrerat" min uppsägning nu lyser med sin frånvaro både i mail och fysisk närvaro. (Det låter som om jag anar en konspiration, det är inte så jag menar, jag menar de personer som sitter på en nivå i företaget så att de med största säkerhet vetat om att detta skulle hända och som tidigare varit du och tjenis med mig nu nästan undviker mig)

Chefen som gav mig varslet var inte med på förhandlingen och svarar inte på mail. En herre i försäljningsledningen är här i Polen idag, men har inte gått förbi mitt bord, annars har han alltid tittat förbi och bara hälsat.

Har jag börjat lukta illa? Är jag spetälsk? Pesten?

Vet ni vad? Jag väljer att tro att de skäms lite.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kungsleden 2016: Jakten på tält

Tanzania 2018/1: På menyn - Fläsk och fisk

Viktigt meddelande! Byte av plattform och adress!