Sluta gnälla

På lördag är det dags. Göteborgsvarvet igen. Och här ligger jag i min lägenhet och gör det jag är väldigt bra på; trycker ner mig själv. Jag har för stor mage, jag har tränat för lite, jag springer inte fort nog, jag borde springa en gång till före loppet, helst idag, jag är lat som inte gör det... Ja, ni hör. Så jag använder nu bloggen som terapisoffa för att komma mer på jorden och få ordning på saker och ting.

  • Jag har sprungit mer eller mindre regelbundet sedan förra loppet, speciellt sedan jag kom till Polen.
  • Jag hade ett litet uppehåll i samband med Moskva och Skottland, men därefter har det varit tre gånger i veckan.
  • I lördags sprang jag 16 km och i söndags vandrade jag 25 km
  • Om jag springer idag eller inte har ingen som helst påverkan på prestationen på lördag. Det är för kort tid att göra skillnad.
  • Förra året sprang jag inte på nästan två veckor före loppet och jag var urnöjd efteråt.
  • Jag kan detta, jag kommer klara av det och jag kommer ha kul.
Så, tack så mycket, behövde bara få det ur mig. Om ni står och hejar utmed banan på lördag så har jag startnummer 50494. Jag startar 15:19. Plakat och hejarop uppskattas.

 

Nu ska jag packa och käka lite smörgås.

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kungsleden 2016: Jakten på tält

Tanzania 2018/1: På menyn - Fläsk och fisk

Viktigt meddelande! Byte av plattform och adress!